برندهای ماشین چینی

برای خرید هر نوع قطعه مصرفی و لوازم یدکی خودرو کافی است با ما تماس بگیرید

lifan spare parts

برای ثبت سفارش قطعاتی که پیدا نکردی،
اینجا رو کلیک کن

چرا مجموعه لوازم یدکی طهران کمپانی می تواند بهترین انتخاب شما باشد :

خرید قطعه اصلی


اگر قصد انتخاب یک فروشگاه برای خرید لوازم یدکی چینی دارید، طهران کمپانی میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. لوازم یدکی ماشین چینی در تمام برند های موجود در بازار ایران تخصص ماست و ما این تخصص را در اختیار شما قرار میدهیم.


قطعه اصلی ماشین، یعنی با کیفیت ترین محصول موجود از آن قطعه که عمر بیشتری دارد و از مواد درجه یک ساخته شده است، قیمت منطقی دارد و در دسترس است.

ما در طهران کمپانی ، قطعاتی را برای شما ارسال میکنیم که از نظر کیفیت کاملا مناسب خودروی شماست. همینطور از نظر قیمت محصول نیز توجیه کننده است.


قیمت لوازم یدکی ماشین چینی با توجه به سایر رقبا در طهران کمپانی، کارشناسی شده است و خرید لوازم یدکی خودروهای چینی را برای مشتریان و مصرف کنندگان آسان تر کرده است.


تسهیل تامین قطعات برند های مختلف برای مراکز فروش


شما اگر صاحب یک مغازه یا مرکز پخش محلی در یک شهر بزرگ باشید، برای هر قطعه نیازمند ارتباط ها و تراکنش های مجزا هستید. ولی زمانیکه سفارش های خود را از طهران کمپانی انجام دهید، ما تمام فرآیند خرید برای برند های مختلف که تامین کنندگان مجزا دارند را انجام داده ایم و قطعات مورد نیاز شما را در یک نوبت ارسال خواهیم کرد. این موضوع برای خریداران برند های مختلف مثل چانگان، هایما، ام وی ام و جک مزیت بزرگی است که در مجموعه طهران کمپانی فراهم آمده است. بعلاوه خرید یکجا از طهران کمپانی منجر به کاهش هزینه های خرید عمده لوازم یدکی می شود و سود بیشتری برای خریداران عمده به همراه خواهد داشت.


تنوع محصول و موجودی


با انبار های مجهزی که در سطح کلان شهر ها مهیا کرده ایم، سفارش شما از هر نقطه ای از ایران قابل انجام خواهد بود. این ویژگی بزرگی نسبت به رقبا است و منجر به ارسال سفارش های سریع تر و بیشتری می شود. ضمن اینکه خرید از طهران کمپانی یک " خرید دست اول " خواهد بود و بدون واسطه انجام می شود.


خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصول


خرید شما از طهران کمپانی مسولیت بیشتری برای مجموعه ما به همراه خواهد داشت و ما متعهدیم تا زمانی که قطعه توسط متخصص به درستی روی خودروی شما نصب شود ، همراه شما باشیم. در هر مرحله از این روند میتوانید با ما در تماس باشید.

ezgif-3-00068213c7

درباره طهران کمپانی

طهران کمپانی، فروشگاه لوازم یدکی ماشین های چینی است. تجربه و تخصص ما در زمان کم و به آسانی به دست نیامده است. طهران کمپانی از اسفند ماه سال 1389 در زمینه توزیع و فروش لوازم یدکی ماشین های چینی فعالیت دارد. متخصصین فنی ما با سالها تجربه در زمینه فروش جزئی و کلی لوازم یدکی خودروهای چینی، آماده ارائه مشاوره دقیق و تخصصی در زمینه های مختلف خرید قطعه یدکی و رفع نیاز اصلی خودروی شما هستند.

رقابت در قیمت و کیفیت

کیفیت و قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی، تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. این در حالی است که رویه طهران کمپانی بر این بوده است تا حدالامکان بهترین قیمت‌ خرید و با کیفیت ترین قطعات یدکی و لوازم خودرو را برای مصرف کنندگان مهیا نماید.

فروش قطعات اصلی و باکیفیت

در زمان خرید لوازم یدکی خودروهای چینی اطمینان از کیفیت قطعات یدکی مهم است. طهران کمپانی همیشه سعی دارد بهترین نوع لوازم یدکی را به فروش برساند. امکان تست محصولات تا 24 ساعت وجود دارد تا در نهایت از خرید خود رضایت داشته باشید .

ارسال دقیق وسریع به سراسر ایران

متقاضیان لوازم یدکی چینی به راحتی می‌توانند درخواست‌شان را مبنی بر خرید قطعات یدکی در هر شهر ایران ثبت کنند. مجموعه طهران کمپانی توانسته است با استفاده از این امکان مشتریان زیادی را جذب نماید. پس از ثبت سفارش ، قطعه شما با دقت و سرعت، ارسال خواهد شد.

مشاوره فنی و تخصصی

ممکن است برای خرید انواع لوازم یدکی نیاز به مشاوره داشته باشید . در واقع حس اعتمادی که مشتریان به ما دارند، فوق العاده بااهمیت است و ما از این بابت خرسندیم. طهران کمپانی به صورت اینترنتی و تلفنی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به هموطنان عزیز است .

شعبه گیلان (رشت)

خیابان امام رضا، پل جانبازان، ابتدای جاده لاهیجان، جنب بانک سپه

شعبه تهران (دفتر مرکزی)

شعبه اصلی: تهران، پونک،خیابان اشرفی اصفهانی

شعبه خوزستان (اهواز)

کنار گذر اتوبان آیت الله بهبهانی، بین رضوی و نبی ئی، مقابل پل هوایی